6 Ekim 2009 Salı

Kayıp Blog & İsyanlarda Bir Post-Ergen


Birkaç aylık tatil döneminde ziyaret etmediğimden ve girdileriyle ilgilenmediğimden dolayı bana küsen blog' um, bu süreçte ücretini de yatırmayı unuttuğum için kapatıldı.

Dahası içinde kayıtlı ve başka yerde kopyası olmayan onlarca yazım buharlaşıp gittiler.

Şimdi para vermeden bu işi daha güzel yapabileceğimi göstereceğim size "ey şanımla şereflenen ve elinin tersiyle iten alçak hosting firması".

:)

Bu dehşet kayıp bile beni kızdırmaya yetmedi.

Neden acaba?
:P

***

Dürüst olmam gerekir ki, bu hatanın temel kaynağı benim.
Blog dolusu Istanbul Türkçesi, blog dolusu fotoğraf ve sanat haberi...

Gereksiz ciddiyet, yüklenen sinirler, kasılan beden...

Elbette yedekleme yapmayı bile unutan zevzek bir Ozan yaratıyor.

Minibüs şoförüne ineceği durağı söyleyemeyen "halk"a (!) daha fazla "formal" olamayacağım.

Perdesi patlamış Ozan yazıları ve bazen ciddi ve bazen hüzünlü ve bazen aktüel ve bazen şarap mantarını koklarken ve sevgiliyi özlerken Selami Şahin...

*

Her şey daha tatmin edici olacak... ve siz, okuma bilen proleterler (burada Ezgi Hanım kastedilmiştir :)) beni izlemeye hız verin ;)

Çünkü;

alışmak bir yaradır

çünkü ben yokken

kollarınızın sardığı koca bir boşluktur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder